Benvinguts // Welcome!

Hola a tots,

doncs sí, al final m'he decidit i he obert un blog perquè aneu seguint el meu treball fotogràfic. Espero que us agradi!

Hello to everybody,

finally I have decided to create a blog to follow my photo work. Hope you like it!

16/3/14

LUNA DE MARZO/ MARCH MOON




 
La Luna llena de Marzo que con su halo de distintos colores, ayer iluminaba con destellos el agua del mar. Aguas tranquilas, pequeñas olas saludaban a la Luna, tan preciosa como siempre, la cual se mostraba entre nubes. Luna de amores, de poetas, de marineros que con su luz nos envuelve en la fría noche de invierno.
Me acompaña en el paseo nocturno y me dice, no estás sola, estoy aquí, contigo, ..siempre.
 
La Lluna plena de març amb el seu halo de diferents colors, ahir il.luminava amb reflexes l'aigua del mar. Aigües tranquil.les, petites onades saludaven a la Lluna, tant preciosa com sempre, la qual es deixava veure entre núvols. Lluna d'amors, de poetes, de mariners que amb la seva llum ens envolta en aquesta nit freda d'hivern.
M'acompanya en aquest passeig nocturn i em diu, no estàs sola, estic aquí, amb tu....sempre.
 
The full Moon of March with its differents colours of its halo, it was sparkling on the sea yesterday. The sea was in calm, little waves were saying hello to the Moon, so marvellous as always, which you could see it between the clouds.  Moon of lovers, of poets, of sailors that we have been envolved with its light in this cool night of winter.
The Moon goes with me  in this night walk and tells me, ..you are not alone, I'm here with you...always.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario